Scritta da: Manuela Camporaso
Nowadays there is this extreme urge to show to the world who is the most intelligent, the most successful, the most enlightened, the most spiritual, the most talented, the most skilled, the most creative, the most generous, human being.

Human being has become a measurement.
Humans are hungry for numbers.
Humans are hungry.

Each one of us should deeply understand that there is no "more of", simply because we are limitless beings. Once we become conscious of this concept, society will be able to accept that there is no "most" but only "different".
Manuela Camporaso
Vota la frase: Commenta
    Scritta da: Manuela Camporaso
    Oggi c'è questa estrema urgenza, da parte di molti, di mostrare al mondo chi è il più intelligente, il più affermato, il più illuminato, il più spirituale, il più talentuoso, il più abile, il più qualificato, il più creativo, il più generoso, essere umano. L'essere umano è diventato uno strumento di misura. L'essere umano è affamato di numeri. L'essere umano è affamato. Ognuno di noi dovrebbe accettare che non esiste il "più" in assoluto, per un semplice motivo: siamo esseri illimitati. Dopo aver assorbito individualmente questa evidenza, allora la società potrà accettare che non esiste "più" ma solo "diverso".
    Manuela Camporaso
    Vota la frase: Commenta
      Questo sito contribuisce alla audience di